Опис Сервіс водонагрівача більше 120л. (з двома баками, зі зняттям бака зі стіни)
До складу послуги “Сервісу бойлера” входять роботи по плановому технічному обслуговуванню водонагрівачів, магнієвий анод, нова прокладка і матеріали для упаковки з'єднувань.
Окремо оплачується вартість додаткових витратних матеріалів та необхідні ремонтні роботи (в разі потреби).
Зверніть увагу, майже у всіх виробників водонагрівачів, своєчасне проведення сервісу з відміткою в гарантійному талоні є умовою підтримання гарантії на водонагрівач від виробника.
Щоб виявити і швидко усунути можливі виникаючі проблеми, пов'язані з бойлером, необхідні досвід і професійні знання. Наші майстри володіють цими якостями і саме це відрізняє нас від інших фірм і магазинів.
Правила користування сертифікатом:
- Замовлений сервіс вважається активним з моменту його оплати.
- Сервіс поширюється тільки на обслуговування бойлерів.
- Сервіс здійснюється по місту Києву та області Києва.
- Доступний для сервісу передмістя: Буча, Вишневе, Вишгород, Гостомель, Ірпінь (якщо в цьому списку немає Вашого населеного пункту, то уточнюйте умови проведення сервісних робіт у менеджера)*.
- Всі роботи по сервісу займають не багато часу, в залежності від складності в кожному конкретному випадку.
Ми рекомендуємо дотримуватися технічного регламенту проведення сервісу, який у вас вказаний в інструкції з експлуатації приладу. Зазвичай це або 1 раз на рік або 1 раз в два роки. Однак зверніть увагу, що перший сервіс краще проводити саме через рік після вводу в експлуатацію, щоб зрозуміти, чи можна проводити сервіс 1 раз в 2 роки, це залежить від швидкості руйнування магнієвого анода.
Що входить у вартість сервісного обслуговування:
- майстер виїжджає до клієнта;
- проводиться очищення внутрішнього бака від вапняного накипу;
- усувається накип з нагрівального елементу або захисної колби (у разі сухого ТЕНа);
- перевіряється поточний стан внутрішнього бака приладу, ТЕНа, фланця, захисної колби нагрівального елемента і електричного блоку управління. Прокладки підлягають обов'язковій заміні.
- перевіряється запобіжний клапан (перевірка справності) і його очищення (при необхідності);
- ставиться позначка про сервісне обслуговування в гарантійному талоні.
Найчастіші причини, за якими варто звернутися за сервісом:
- водонагрівач став погано гріти воду;
- при нагріванні води чутні сторонні шуми;
- з нижньої кришки або по з'єднаннях тече вода;
- не включається;
- бойлер б'ється струмом;
- горить лампочка, але бойлер не гріє;
- не тече вода, або слабкий натиск.
Запам'ятайте! Вчасно проведений сервіс - це запорука не тільки тривалої роботи водонагрівача, але і ваша гігієна.
З огляду на те, що бувають різні випадки, в яких може знадобитися сервіс або ремонт, потрібно вчасно діагностувати проблему, щоб вживати дії. Адже несправний водонагрівальний прилад може призвести до:
- протікання води, що загрожує підтопленням свого і сусідського житла;
- замиканням електромережі, що може призвести до поломки інших побутових приладів;
- дискомфорту при користуванні бойлером. Водонагрівач може почати незначно битися струмом, знизиться натиск води, шуміти та інше.
- подальшому, дорогому ремонту. Оскільки незначна несправність спричинила за собою вихід з ладу іншого вузла бойлера.
Всі можливі послуги, які ми надаємо по сервісному обслуговуванню:
- регулярне технічне обслуговування, чистка бойлера, промивання бойлера, ТЕНів;
- ремонт і заміна ТЕНів;
- заміна магнієвого анода;
- перевірка та ремонт електричної частини водонагрівача;
- ремонт і заміна електроніки, силової плати;
- перевірка на цілісність корпусу водогрійного бака;
- перевірка і заміна зворотного клапана;
- усунення течі і заміна прокладок;
- консультації з експлуатації водонагрівачів/бойлерів;
- гарантійний супровід.